Aspittendu à 2024, credemu chì a dumanda di l'industria hè prevista per cuntinuà u ritmu moderatu di ricuperazione, u piccu di a liberazione di capacità di produzzione in tuttu hè ghjuntu à a fine, u costu di pasta di legnu, carta di scarti, i prezzi di carbone sò principarmenti fluttuazioni moderate. , è a prufittuità di l'industria hè prevista per riparà fermamente.
L'industria cartaria hè cunnisciuta cum'è u "barometru di u cunsumu", cù a prima ricuperazione di a scena di u cunsumu è u flussu di persone, a prosperità di a carta culturale hè stata restaurata significativamente, u voluminu principale, u prezzu è u prufittu sò stati stimulati significativamente. dumanda di carta wrapping è carta spiciali seguita dinù i bè fisicu hannu una riparazione moderata in u bassu unicu cifru, 2023 i prezzi di i prudutti è prufitti sò dinù significativamente migliuratu. In attesa di u 2024, hè previstu chì u zeru suciale hà da cuntinuà a tendenza di ricuperazione moderata, a dumanda di carta culturale cresce in modu stabile, è a dumanda di carta d'imballaggio (carta di cartone, carta bianca) è carta speciale cuntinueghja à ricuperà in u 2024. i cifri mid-single. Avemu solu aspittà chì u latu di l'offerta è a dumanda per vultà à un equilibriu strettu.
Attualmente, l'industria di a carta hè à a fine di una nova volta di punta di espansione (guidata da u piccu boom di 2020-21, è a preoccupazione di l'imprese per a difficultà di espansione dopu a stretta pulitica "dual carbon"). L'espansione di a capacità hè cuncentrata in 2022-23 (a carta ondulata di cartone porta ancu un scossa di supply supplementu di circa 50% di carta impurtata). In u 2024, aspittemu chì l'equilibriu di l'offerta è di a dumanda di carta culturale è qualchì carta speziale magre sarà relativamente strettu, è a nova capacità di produzzione di carta ondulata di cartone, cartone biancu è qualchì carta speciale sarà sempre in un cifru medio-altu. , è u latu di l'offerta è a dumanda dipende da a migliione di a dumanda. Tuttavia, da u calendariu di produzzione esistenti, aspittemu chì a pressione di a nova capacità di produzzione serà significativamente facilitata in 2025-26, cum'è a dumanda per accelerà a riparazione, u latu generale di l'offerta è a dumanda di l'industria hè prevista per vultà à un equilibriu strettu in anticipu. . Inoltre, l'imprese di carta principali entreranu in u periodu di cugliera, u so costu da a "montagna russa" per liscia, guidanu a diversificazione + layout d'integrazione in u periodu di cugliera. A causa di a certa cuntradizzione trà l'offerta è a dumanda, u prufittu di l'industria cartaria in u 2022 hà patitu da l'estrusione di i prezzi di u carbone è di a polpa, è u prezzu di a materia prima hè cascatu drasticamente in 2023, è a cumpetizione di u prezzu di a carta di basa s'intensificava. a perdita di prufitti di l'industria. I sfidi affrontati da u costu di l'industria sò previsti per alluntanassi significativamente in 2024: aspettemu chì i prezzi di a polpa cuntinueghjanu à fluttuà attornu à $ 600 / ton, è i prezzi di carta di scarti cuntinueghjanu à sguassate, chì hè previstu di sustene a modesta ricuperazione generale di i guadagni di l'industria. In più, in ordine di liscia fluttuazioni costu, un numeru di sforzi principali à prumove a diversificazione di u produttu, high-end, da una banda, attivamente prumove l'integrazione di pasta di foresta è layout di carta, 2023 à 2024, i prudutti diversificati è legnu casalinga polpa di sti cumpagnii sò attese à entre in u periodu di cugliera, avemu aspittatu à cresce u margine di sicurità di a cumpagnia è u momentu di crescita.
Tempu di Postu: Dec-11-2023