Benvenuti à i nostri siti web!

a storia di l'evoluzione di Fan

I fans anu una longa storia in u mondu. Più di 2 000 anni fà, Cina, Babilonia, Persia è altri paesi cù una civilisazione agricula altamente sviluppata anu utilizatu antichi mulini di ventu per elevà l'acqua per l'irrigazione è a macinazione di granu. Dopu à u 12u seculu, i mulini di ventu si sviluppau rapidamente in Europa. Cum'è prima di aC, a Cina avia digià fattu un semplice casca di risu di lignu, chì u principiu di a funzione era basamente u listessu cum'è quellu di i fan centrifughi muderni.

中国古代水车

In u 7u seculu, a Siria in l'Asia Occidentale hà avutu i primi mulini di ventu. Siccomu ci sò venti forti in questa zona, chì soffianu quasi sempre in a listessa direzzione, sti primi mulini sò stati custruiti per affruntà i venti prevalenti. Ùn parevanu micca i mulini di ventu chì vedemu oghje, ma avianu assi verticali cù l'ali disposti verticalmente, cum'è l'installazione di merry-go-round cù cavalli di lignu. I primi mulini di ventu apparsu in l'Europa Occidentale

IMG_20210907_141741
à a fine di u XIImu seculu. Qualchidunu crede chì i suldati chì anu participatu à e Cruciate in Palestina sò ghjunti in casa cù l'infurmazioni nantu à u mulinu. In ogni casu, u disignu di i mulini di u ventu occidentale hè assai sfarente di i mulini di u ventu sirianu, perchè pò esse stati inventati indipindente. Un mulinu tipicu di u Mediterraniu hà una torre di petra tonda è alette verticali muntate versu u ventu prevalenti. Sò sempre usati per macinà u granu.
In u 1862, u Gueibel britannicu hà inventatu u fan centrifugal, l'impeller è a cunchiglia sò circulari cuncentrichi, a cunchiglia hè fatta di mattone, l'impeller di lignu adopra lame dritte in daretu, l'efficienza hè solu circa 40%, principarmenti utilizata per a ventilazione di a mina.
Clarage, fundata in u 1874, hè stata acquistata da u Twin Cities Wind Turbine Group in 1997, diventendu unu di i più antichi fabricatori di turbine eoliche finu à a data, è u sviluppu di turbine eoliche hà ancu fattu un grande prugressu.

横流风机
In u 1880, a ghjente hà cuncepitu una cunchiglia spirale per u furnimentu di l'aria di a mine, è un ventilatore centrifugu cù pale curve in daretu, è a struttura hè stata relativamente perfetta. In u 1892, a Francia hà sviluppatu un fan di flussu incruciatu;
In u 1898, l'irlandese cuncepìu u fan centrifugal di tipu Sirocco cù pale in avanti, è era largamente utilizatu da tutti i paesi. In u 19u seculu, i ventilatori assiali sò stati utilizati in a ventilazione di a mina è l'industria metallurgica, ma a so pressione hè solu 100 ~ 300 pa, l'efficienza hè solu 15 ~ 25%, finu à l'anni 1940 dopu à u sviluppu rapidu.
In u 1935, a Germania hà prima utilizatu ventilatori isobari di flussu assiale per a ventilazione è a ventilazione di a caldaia.

微信图片_20230718105701
In u 1948, Danimarca hà fattu u ventilatore di flussu assiale cù una pala in muvimentu regulabile in funziunamentu; Ventilatore assiale rotativu, ventilatore assiale acceleratu meridianu, ventilatore oblicu è ventilatore à flussu incruciatu.
Dopu anni di sviluppu, l'industria di i fan centrifughi di a Cina hà furmatu una catena industriale è un sistema tecnicu relativamente cumpletu. Da l'imitazione à l'innuvazione indipendente, è dopu à participà à a cumpetizione internaziunale, l'industria di a fabricazione di turbine eoliche di a Cina cuntinueghja à cresce è espansione, furnisce una ricchezza di scelte di prudutti per i mercati domestici è stranieri. In u futuru, cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia è i cambiamenti in a dumanda di u mercatu, l'industria di i fan centrifughi di a Cina continuarà à ghjucà un rolu impurtante in u mercatu globale.

微信图片_202202260950458

 


Tempu di post: Jul-31-2024